Pomisleki


‘Neće niko da nas tuće’ / Če je Kosovo srce Srbije, potem Srbija umira

Zapisano pod Politika, Razmišljanja, misli avtor: afnaa, 22.02.2008

Ko sem včaraj gledala podivjane Srbe na ulicah Beograda, sem bila vse bolj prepričana, da se zgodovina ponavlja. Pred leti, ko je bila Srbija krizno žarišče, sem bila še premajhna, da bi bila nekatere stvari sposobna razumeti, zdaj pa Srbe razumem in jih spoštujem zaradi njihove pripadnosti narodu.

Bila se še v plenicah, ko sem ugotovila, da je moj oče tata in da posledično nisem čistokrvna Slovenka in da se mi po žilah pretaka črnogorska kri, da o značilnostih južnjakov sploh ne govorim; saj jih je kot listja in trave. Tako tistih, ki so vredna občudovanja, kakor tudi tistih, ki jih drugi zaničujejo. Ne branim balkanskega nacionalizma, a Črno goro imam prav tako kot Slovenijo rada in trudim se, da ne bi nobenega naroda posploševala. V mojih mislih Črna gora včasih postane moj drugi dom, svojega očeta pa včasih prav zaradi njegovih južnjaških značilnosti tako občudujem, spoštujem in ga imam nadvse rada. Ponosna sem nanj in ponosna sem na svojo kri.

Povsod je tako; vsak narod je nenazadnje le narod z značilnostni ali predsodki, ki jih drugi pripisujejo, pa naj bodo dobri ali pa slabi. Lahko se prepričuješ kolikor se hočeš, vendar balkanci se ne bodo povlekli v svoje lukje, tiho jokali in čakali, da se nanje zruši svet. Razumevajoč pogovor je za Slovence, Srbi se bodo podali na ulice in ob tem rušili, razbijali, kričali in glasno izražali svoja čustva ter se borili do zadnje kaplje krvi, samo da bi zaščitili svoj narod. Slovenci ne bi nikoli demonstrirali, na miren način bi želeli stvari postaviti na svoje mesto, Rupel pa bi krivil vse okrog sebe, samo nase ne bi pomislil. Vendar pa se mi dozdeva, da temperament ni daleč od vandalizma in mogoče je prav zaradi balkanske vročekrvnosti Srbija zdaj tam, kjer je. ‘Temperament s smrtnimi žrtvami je za kurac temperament.’

Če otroku vzameš bonbon, bo začel jokati, tako kot sedaj jočejo Srbi, ker so jim vzeli Kosovo, pofukano južno pokrajino polno Albancev, ki niti približno niso sposobni imeti države. Srbe razumem. Mogoče bi bila tudi jaz ena izmed tistih, ki bi se podala na ceste in zahtevala pravico, čeprav bi morda vedela, da se s tem ne bi ničesar spremenila.  Z uničevanjem ameriškega veleposlaništva, se stvari pravzaprav ne spremenijo, kajti Srbi uničujejo svojo Srbijo, mnogim rodni Beograd, čedalje bolj pa se mi dozdeva, da Američanom dol visi za gnilo Kosovo. Tudi če požgemo vse Mc’Donaldse bodo še vedno na strani Kosova, morda tudi brez razloga ali samo zato, da bi po njihovem ‘pač nekaj dogajalo’.

Dvignem prst in se podpišem pod geslo Kosovo je Srbija.

  • Share/Bookmark
 

9 komentarjev na '‘Neće niko da nas tuće’ / Če je Kosovo srce Srbije, potem Srbija umira'

Naroči se na novice preko RSS ali Trackback na '‘Neće niko da nas tuće’ / Če je Kosovo srce Srbije, potem Srbija umira'.

  1. blogo blogo pravi,

    22.02.2008 ob 18:29

    Ja, se strinjam, Kosovo je temelj Srbske kulture in ne Srbi ne bi smeli dopustiti osamosvojitve. Vseeno pa misllim, da bi morali ukrepati že prej in ne 1 teden za proglasitvijo požigati veleposlaništev in drugih uradnih zgradb. Zamujajo kot vedno.

  2. infrared pravi,

    22.02.2008 ob 20:49

    -ti marsikaj ne razumeš prav, na kozlanje mi grejo te blogi s kosovsko problematiko! Ne utrujaj s temami o katerih ne veš prav veliko, sploh pa se mi zdi bedno tle mešat slovence, ki v celi zgodbi nimajo nič skupnega s srbi in ne z albanci. Slovencim so pošteni in delovni ljudje ( za razliko od ostale južne žalosti) zato jim ni treba hodit na ulice razbijat da kaj dosežejo! LP

  3. Hotimir Hotimir pravi,

    22.02.2008 ob 22:02

    Ma res je beda tole vse skup. pa kaj če so jim vzeli kosovo, prava reč. Sej ni dol veliko srbov, 95 posto je šiptarjev in logično je, da imajo svojo državo. Saj so jih dovolj dolgo jebali in poniževali tile srbi.A naj zdaj 5% ljudi, vlada večini. So si pa sami krivi. Albanci so tam dol enako dolgo kot pa srbi. In srbi so se izseljevali albanci pa širili, čisto naravno. Sami so krivi srbi, prav izzivali so in se podajali v projekte, ki jim niso bili kos ne politično ne gospodarsko. In dokler so imeli v oblasti obe propadle juge, jim je uspevalo. Zdaj je pač tako kot je. Ti pupa mlada pa le mej rada svojga tatu. Če bi on res imel tako rad svojo domovino, bi ostal tam, se malo potrudil malo potrpel, pa bi vsi lepo idilično živeli. Tudi slovenija je bila včasih revna, življenje je bilo težko, pa so se ljudje trudili in si zgradili kar imajo. Niso v takem številu letali v svet, po boljši zasužek kakor balkanci. Nič nam ni bilo dano zastonj. Vse kar imamo smo morali sami ustvariti. Pa zadnjih 50 let je ogromno nacionalnega dohodka odtekalo na balkan, kjer so si ga kar po bratsko delili in zraven pljuvali slovence.

  4. afnaa afnaa pravi,

    22.02.2008 ob 23:41

    infrared: kdo pa te sili, da jih bereš? Mislim pa, da si ti tisti, ki marsičesa še nima dorečenega in če kosovska tematika tako zelo utruja kot sam praviš, je najboljše, da se sploh ne vmešavaš. Če se Slovencev to res ne bi tikalo, ti ne bi črnil južnjakov in jih posploševal. Lahko zdaj jaz tebi svetujem, da v bodoče ne utrujaj s temami o katerih nimaš pojma? Ja. In res je, Slovenci nikoli ne bodo hodili po ulicah, da bi uveljavili svojo voljo, ker s(m)o tako zelo starokopiten narod z velikim gobcem.

    Hotimir: so te v šoli naučili razlike med zelenim pa rdečim? Tebi ponosni slovenček svetujem, da se nad svojim razmišljanjem malo zamisliš. Ne samo, da si z logiko skregan, če misliš, da je nek narod do svoje države upravičen, če jih je v enem delu države, pod katero je vedno spadala, veliko. Nimaš pravice vzeti mojega bonbona, ki mi ga je dala tvoja mama, če pa ni tvoj. Če tvoja betica sploh razume primero, pa ne vem.
    Problem je, da bodo Slovenci vedno veljali za starokopiten in zadržan narod, ti pa ksenofobične misli raje zadrži zase in ne soli pameti o stvareh o katerih nimaš pojma. Če bi moj tata ostal tam, ti zdaj ne bi na blogu pljuval po ostalih narodih in Slovence vzdigoval v višave. Če bi malo pobrskal po zgodovini, bi mogoče dognal, da so Slovenci šli nekoč tudi čez lužo, da bi preživeli. Kaj ti bo pripadnost narodu, če si brez kruha? Nimam pravice žaliti nobenega naroda, sploh pa ne Slovenije, ki jo imam rada, kjer sem se rodila in nenazadnje tudi zato, ker sem pol Slovenka in sem na to ponosna. Pupa povsem sprejema tvoje mnenje, ki tako zelo diši po slovenskem, morda pa je čas, da začneš ti sprejemati mnenje nekoga drugega.

  5. infrared pravi,

    23.02.2008 ob 02:24

    draga AFNAA, jaz južnakov ne posplošujem, zame je to drhal, ki je vedno bil, in vedno bo drhal. Če ste taki četniki se spokajte na KOSOVO in dokažite dol da ste srbi, ne pa tle živite na socialni( itak jo plačujejo slovenci ) jamrate kak vam je hudo!!!

    Blagor šiptarjem da so vam vzel kar jim pripada,…..itak bote plačal za vsako življenjenje ki ste ga vzel v bosni in v hrvaški!!!

    BTW…..DIASPORA SUX , PEJTE DOL PA SVOJIM OČETOM IN MATERAM CVILITE TO KOSOVSKO PROBLEMATIKO….. NAS SLOVENCE BOLI K***** ZA VAŠE SVINJARIJE…. ČE VAM KAJ PA NE PAŠE SE SPOKAJTE ŠE VI ZA 4EVER!!!! ITAK STE SMRAD! DIASPORA JE LEGLO NACIONALIZMA IN SRAM NARODA, TAK DA BODITE RAJE TIHO!!

    LP

  6. Jernej Jernej pravi,

    23.02.2008 ob 08:11

    Albanci so na Kosovu živeli že v času Starih Grkov, toliko o tem, kdo je bil tam prej. Kar pa se tiče strukture prebivalstva – 90% Albancev, 5% Srbov, pa naredi verjetnostni račun kakšna je možnost, da Kosovo ostane v Srbiji.

    Že ob osamosvojitvi Slovenije so Srbi cvilili in rožljali z orožjem.

    Neodvisnost Kosova je realnost, pa naj se Srbija čimprej sprijazni s tem, sicer bodo izgubili še tisto malega, kar jim je tam ostalo.

    Res je, da ni več na oblasti Milošević, je pa še vedno isti narod, ki je klal po Hrvaškem in po Bosni, cela Srbija razen mogoče par razsvetljenih, je vsaj moralno podpirala klanje.

    Kot Srbi lahko trdijo, da je Kosovo Srbija, mi lahko trdimo, da je Beograd Slovenija – zgrajen z denarjem, za katerega so garali naši starši in dedje, z denarjem, ki ga je Srbija 46 let kradla Sloveniji.

    Pa še o južnjakih: vsem priseljencem iz nekdanje Juge se v Sloveniji godi mnogo bolje kot Slovencem na jugu. Ne govorim samo o življenjskem standardu, tudi ksenofobije je v Sloveniji manj.

  7. Ana Ana pravi,

    23.02.2008 ob 09:45

    :) tud jaz sem od doli…si se tako izrazila, kot sama mislim…mimo Kosova – o Črni gori in tvoji pripadnosti yugu…tud jaz mam po tatici sorodnike v Cg (nekaj tud v Srb) in me je to (iz strani političnih ukrepov) prvič v življenju….zares prizadelo…Prizadel me je nagravžn odnos mnogih slovenskih državljanov in politikov. Za odločitev ne moremo nič nardit, ampak predvsem odziv – najbolj extremen in sovražen kaj sem jih kdajkoli zasledila. Srbi (in tud Črnogorci – še kako dobro vem) nikoli niso tako govorili čez slovenski narod. Sram me je, da živim med takšnimi ljudmi. Sram v dno duše. Skrbijo me odnosi….zelo.
    (ne podpiram nasilja in agresije, ampak kaj pa bi drugega pričakovali pri narodu, ki je ponosen na to, kar je, v vsakem pogledu ter ima vročično kri – to je v njih, ot so oni…in se upira pač na tak način…seveda bi se marsikdo tako odzval tudi drugod po svetu…slovenci pa so izpadli kot največje riti, največji pametnjakoviči, nergači in dvoličneži).

  8. afnaa afnaa pravi,

    23.02.2008 ob 13:00

    infrared: vendarle sem se odločila, da tvoje svinjarije ne izbrišem, saj močno dokazuje moje slutnje o pomilovanja vrednih mislih in tvojem nazadnjaškem, blesavem razmišljanju. Tvoja betica očitno ni sposobna razumeti, da se ne mislim spustiti na tvoj nivo, kogarkoli žaliti ali ga prepričevati naj si ustvari drugačno mnenje, pa čeprav bi v trenutku lahko našla mnoge napake, ki se slovenskemu narodu postavijo po robu. Če res tako misliš, je tvoje razmišljanje nagravžno, mene pa postaja sram, da sem take Slovence kot si ti, branila in našla razloge za njihovo žalostno razmišljanje.
    Spet se sprašujem, zakaj se s kosovsko problematiko, ki te tako zelo utruja, kakor sam praviš, sploh še ukvarjaš. Itak si sam rekel, da se to Slovencev ne tiče, torej če se jih res ne, ne vem sploh kaj še delaš ti, veliki slovenček, na mojem blogu.

    Jernej: jasno mi je, da se z nasiljem ne pride daleč, a od Srbov ne moreš pričakovati, da se bodo z nastalo situacijo sprijaznili. Čeprav morda vedo, da z uporom ne bodo ničesar spremenili, pa so preveč trmasti, vročekrvni, predvsem pa čutijo veliko pripadnost narodu. Ne strinjam se sicer z nekaterimi tvojimi trditvami, a ker mislim, da kosovska problematika sega globoko v zgodovino in zajema ogromno drugih temačnih tem, te od slednjih nočem odvrniti.
    Ksenofobije je v Sloveniji manj kot v Srbiji? Tu preprosto ne morem držati jezika za zobmi; če samo pogledaš komentar pred tvojim, ti bo jasno, da nimaš prav. Sicer pa lahko po klišejih sklepaš, da Srbi nasplošno veliko bolj sprejemajo drugačnost od Slovencev. Nočem, da bi se obesil na moje besede, zato poudarjam, da seveda niso vsi enaki in da se najdejo takšni, ki drugačnost sprejmejo brez predsodkov.

    Ana: hvala ti, po nekaterih primitivnih komentarjih, ki jih je bil deležen moj post, je tvoj komentar prava osvežitev.

    Ne bi mogla reči, da me takšen odnos prizadene, saj se na to počasi privajam, vendar pa me določene trditve in ksenofobično razmišljanje vržejo s tira.


  9. 28.07.2008 ob 20:56

    [...] mislijo, da so najpametnejši, da je samo njihova volja prava in edina. Podobno je bilo tudi ob neodvisnosti Kosova. Čeprav so vedeli, da je bitka izgubljena, se niso predali in so svoje gnali naprej. Ob tem pa [...]

Komentiraj

Za pisanje komentarjev moraš biti prijavljen.